Sunday, December 28, 2008

Oh tidak.

Oh tidak.Few more days towards 2009! SPM maannnn! Banyaknya lagi benda belum settle!

~Saya belum decide nak ambil Tassawur Islam ke tak nih.Aduh.Bukak sekolah ni dah la ada ujian kelayakan.Ambik? Tak ambik? Saya perlu pendapat-pendapat mereka yang berpengalaman lah.In terms of kepentingan ke.Apa ke.Seriously! Sila-sila! Thnx! :)

~Saya belum study untuk Physics.Bukak sekolah ada ujian Light.Adoi.

~Saya belum study untuk Ujian Bahasa Arab KUIS.2oth January nih.Haishh..Elok-elok buat time F4,kenapa la gedik sangat nak buat time F5? Entah bila-bila pulak lah nak tahu resultnya.

~Saya belum siap Module Physics.Oh,ada siapa-siapa yang berminat nak tawarkan dia punya yang dah complete? :D

~Saya belum sanggup nak terima peraturan-peraturan baru yang bakal dikuatkuasa dan dipraktikkan oleh `mereka-mereka ' kat sekolah :(

~Saya belum packing lagi.Even sehelai baju. pun.Tapi rasanya banyak masa lagi kot.Hari ini baru hari ahad.Yeah! Lagi seminggu!
(suka buat last minute,banyak barang tinggal kang baru padan muka!)

~Saya belum habis revise F4 punya subject nih.Macam mana nak masuk F5 punya?

Rasanya saya belum ready physically and mentally lah.Adoi.
Note untuk diri sendiri: Jangan buat last minute!

Ya Allah,please let this new year bring out the best in me. May it will be filled with lots and lots of happiness,success,joyous and merriment.Guide me in every single path.Ameen.

I think I shall go to bed rather than thinking of all these problems that turns my live topsy-turvy.Yeah! I should and must prepare myself physically and mentally! Gud nite everyone!
Salam Maal Hijrah 1430! Makes today better than yesterday ok! :)

4 comments:

Farah Nurdiana said...

lekk laaa amal

sume pown same je laa
sume xblaja lagi hehe

Aimi Zafira said...

u'll be fine amal tati=) gambatte ne!

Muhajirah said...

gudluck mal. next year takde org dah nk amek u stiap kali overnight outing! maka, jgn blk selalu! hehe

Amal Hayati said...

@ dian: yeke? so i'm not the only lah kn?

@ kak pia: thanx.thanx.cuak!

@ along:bajet la blk slalu.SPM kott..haha:))