Monday, August 16, 2010

Tag oh Tag!

Here goes the tagging thingy ;

1. Say thanks kat orang yang sudi tag tu.. jangan lupe link kan skali yer.
~terima kasih lisa azelan,merangkap my cousin,my one week premedic mate and my future university mate to-be :)

2. Tag 15 orang blogger yang anda pikirkan olala tropika fantastica bola bola! yaa reba ya rebba! hehehe (im just trying to copy the words. i don't know what it means pun. hahaha)
~tak paham.tapi nah amek ni 15 orang :

*aiman amri

3. Kena bagi tau insan-insan yang bertuahkat atas ni menerusi chatbox diorang.
~ok!

4. Nyatakan 7 perkara tentang diri sendiri
~Nama Penuh: Amal Hayati binti Sobri,people often call me as Amal,Kak Cik,Mamal.Just call me anything as you like (as long as it refers to me) thank you =)

~I hate smokers! Let it be male or female,its a big NO NO! Especially those people yang smoke dekat public area and tak tahu nak respect orang lain.Sorry,but I just can't tolerate with them.

~Saya takut kucing.Even kalau kat kedai makan,kucing tu jauh sebatu,saya dh larikan diri.HAHA.

~Saya tak tahan pedas.Asal pedas sikit je dah bising-bising nak air.Forgive me people! :P

~I sleep A LOT! Especially during my free +leisure time.

~I hate waiting and to be waited. So you guys don't have to wait for me whenever I'm late,okay? HAHA.

~I'm a fan of : football, purple colour,Maher Zain.











2 comments:

Mohammad Aiman said...

haha..
byk2 org,
aku jugak yg ko tag..

aku x minat sgt tag2 blog nih.
haha..
anyway, thanks ingat aku dalam blog ko nih..

blog aku skrg busy nak masukkan diari 10 hari di UK.
huhu

Amal Hayati said...

aku maen letak je name kat blog list aku.ohh,xpe.ske hati la nk buat ke tak.heh.